lördag, augusti 06, 2011

Gud så skönt att vara pigg och fräsch, imorgon! Om jag känner Bure rätt så kommer det vara stilla imorgon, och aspirin kommer vara slut på apoteket.

Det är gafflafest ikväll, jag är ganska säker på det för min granne catwalkade sina nya skinnbrallor. Ja ni fattar, det kan bara betyda en sak. Han var inte helt nykter, det listade jag ut när han ville jag skulle ringa till hans mobil som han tappat bort...i sin bröstficka. Och sedan gjorde han ett långt utlägg om att han tyckte jag var sjukligt mager nu, och att jag var mycket snyggare förr när jag var lite "fluffigare" (hans ord). Ja, men jag noterar hans åsikt i ett dammigt arkiv i hjärnan tror jag, tyvärr neighbour. Sedan återgick han till att fråga om Danne (det vill säga David) och sedan kom vi snabbt tillbaka till hans skinnbrallor igen. Jag sa åt Kia att inte hoppa på honom, och han sa att hon skulle göra det - så det vart lite mer "grrrrr" (återigen hans egna ord) i brallorna.

Så ja. Det är fest på gaffla. Om jag är ledsen att inte vara där?

Inte så mycket.

Inga kommentarer: