måndag, augusti 29, 2011

Och han är den piggare av oss, det säger ju allt!

Det är dålig uppdatering nu, för vi flydde och fäktade illa - men dom hann ifatt oss.

Dagisbacillerna.

And they got us good...

Dino var lite snorig redan i fredags när jag hämtade honom från dagis, och det fortsatte på lördagen. Lite snor, och lite varm. Samtidigt började David känna av det lite. Och på söndagen efter att jag varit och tränat fick jag också känna av dagisbacillerna. Dino har än så länge haft måttligt med feber, men jag smackade på med 40 grader direkt. Så där mysigt, så att det känns som att man långkokar dom inre organen när man lägger sig. Så idag är det Vab för mig, och Dino är hemma från dagis med VAM.

Alla eventuella vård-av-barn-pengar ska jag nog skicka direkt till Playhouse Disney...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt! Man känner ju verkligen att man lever med lite dagisförkylningar. Vi räknar väl med att senast nästa vecka köra lite VAB och VAM.

enbitavlivet sa...

Huvvaligen, krya på er båda! Kramar :)