söndag, augusti 07, 2011

För den här gången - dagens fråga.

Jag har funderat över en sak ett tag. Numera när David är hemma, brukar jag ju duscha på gymmet - och vissa saker tycker jag är värre än...ja...säg yoga på stranden i stringkalsonger. Det jag har stött på är rakning, och det är inget vanligt förekommande problem - bara typ...en gång. Ben, ja det skulle jag väl kunna leva med - men som ni kanske förstår så är det inte en sådan slags rakning. Jag menar, vissa saker vill kanske inte jag se?

Jag frågade David, men han var inte till särskilt stor hjälp. Duschkulturen i herrarnas omklädningsrum verkar vara lite...annorlunda. Ungefär som om man råkar få ögonkontakt med någon annan, ska man slå sig själv medvetslös med duschmunstycket. Ungefär så verkar den. Så min fråga är:





...är det?


Blir svaret ett rungande ja, så har jag beslutat mig för att sluta tro på mänskligheten och förmodligen lägga ner bloggen. Eller så int. Men allvarligt, det här borde vara en nationell diskussion istället för offentlig amning. Tänk er om någon skulle börja med en slags intimrakning på Oleanders, det skulle då han tycka var mycket värre än amning.


Hoppas jag...

1 kommentar:

Anolyon sa...

Är man normalt funtad anser jag att rakning gör man hemma. Rakning hör inte hemma i duschen på ett offentligt gym, iaf inte de intimare delarna..