måndag, februari 21, 2011

Fjärrkontrollen till tv:n må ha haft nio liv. Men nu verkar dom vara slut.

Jag har prövat byta batterier. Slå den lite mer. Låta den torka länge, med tanke på att den var lite...hrmmm...slemmig. Men inget. Den funkar inte. Hurså? Vem som är skyldig? Jo. Men det ska jag säga er....

Och vi som hade tänkt göra detta ikväll...


Men. Problem är till för att lösas. Och, min kära pappa hade en universalkontroll över - som vi kunde få. Så torkar slemmet inte magiskt upp nu - så blir det en kvällstur till Stackis.

Idag har jag dessutom hunnit vara på bodypump och spinning. Det är konstigt det där. På morgonen var kroppen ofantligt seg efter passen igår. Enda anledningen till att jag for, var att det var för sent att avboka. Men ändå går det bätte än någonsin när man väl är där - ingen logik. Överhuvutaget...

Inga kommentarer: