lördag, februari 26, 2011

Vi har haft en underbar eftermiddag, och allt jag har att visa upp för er är en suddig bild av en kille i badbyxor.

Kameran ville inte hitta fokus, och man kan liksom inte ta hur många bilder som helst i damernas omklädningsrum innan någon kommer bli förbannad.
Vi har varit på barnens hus, och handlat en massa - inte så nödvändiga saker - bland annat Dinos första mobiltelefon. Jag vet, det ska börjas i tid. För 69 kronor köpte jag mig 20 minuters lugn och ro när jag kom hem. Det kanske låter ovärt, men - vänta bara. En dag förstår ni.
Sedan tog vi en tur till Eddahallen. Mannen har plaskat, glädjetjutit, kallsupit och varmsupit tills orken tog slut. Då åt vi en romantisk middag för två, samtidigt som vi blickade ut över simbassängen. Och med vagnen som Dino fick av min träningskamrat Ann, är ju badet en lätt match! Nu behöver jag inte jaga honom när han påklädd springer in i duschen längre...
Det kommer kanske inte som en överraskning, att dagen varit - just det - MYSIG.

Inga kommentarer: