onsdag, februari 02, 2011

Onsdag, ljuva onsdag.


Det tar emot att blogga nu. Vet ni varför? Räknaren funkar inte som den ska. Det ser ut som att det är 2,5 person varje dag som läser all min rappakalja. Och jag är ganska säker på att det är fler (mest för att jag sett att den inte ens räknar upp när jag går in på bloggen).

Men, jag menar. Visst är ni kvar? Jag sitter inte bara och skriver för mig själv? För då är det ju nästan lika värt att plocka fram ett kollegieblock.

Onsdag betyder träning, och inget annat. Slöa i soffan kanske. Och sedan verkar ju dagens utmaning bli all intagen föda under dagen. Inte särskilt upphetsande.

2 kommentarer:

Emma sa...

du kan räkna med mig som läsare sara.. :P

Frida sa...

Jag läser din blogg=) Visserligen räknas jag nog snarare som 1,5 personer men ändå;-)