söndag, februari 20, 2011

Nu är allt som vanligt igen! Skööööööönt.

Mannen sov så bra borta - vilket känns bra för mammahjärtat. Men. Det känns ännu bättre i mammahjärtat att ha honom hemma igen. Så imorse när jag hörde hans ljuva stämma - studsade jag upp ur sängen. Vi steg upp och tog en flarra framför svampbob! Mys!


Business as usual alltså. Vilket även betyder att alla stolsdynor ligger på golvet. Mina sockar ligger i toan. Kias matskål ligger...någonstans...jag hittar den nog snart. Min mobil ligger i en slempöl. Och Dinos leksaker ligger...överallt.



Och fastän sovmorgon. Frukost i lugn och ro. MTV på ljusan dagen. Fastän allt det där låter som en dröm - så är det här så himla mycket bättre. Jag vet inte hur. Eller varför. Men så är det. Jag har nog blivit lite knäpp.

1 kommentar:

Anolyon sa...

Jag kan hålla med dig.. Även om det är skönt att få vara barnfri någon dag/kväll/natt så är det skönast när de är hemma...