tisdag, februari 08, 2011

För alla er som funderar över hur Dino skulle se ut med helskägg.

Ganska tjusigt va?! Och oroa er inte, jag har konsulterat min kära förgiftningsposter - badskum är inte farligt, om man inte äter upp hela flaskan vill säga. Jag har till och med själv smakat, för att förstå vars i detta fascinationen ligger, hör och häpna (!) det smakar riktigt gott. (Yes. Jag är en sådan mamma.)

Vi har inte gjort mycket nyttigt idag, och nu sover mannen och jag försöker lägga ut lite kläder på Tradera. (Nu kan jag banne mig aldrig lägga på mig igen, då får jag gå naken...)

När detta är klart blir det sängen, och en stilla bedjan om att Dino ska sova gott inatt. Förr-förra natten sov han som en kratta. Vilket resulterade att jag större delen av natten fann mig själv huttrandes vid en spjälsäng, endast iförd trosor och sport-bh. Natten efter skulle jag out-smarta den lilla rackaren, så jag la mig i full varm mundering. Kunde knappt somna för obehaget det ställde till med, och när Dino väckte mig första gången visade väckaren på 07.00...och då var det ju lika bra att stiga upp. Får se vad jag kommer på för klurigt till inatt. Wish me luck.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oversize T-shirt bredvid sängen ;-) och sockar på fötterna.

Sara sa...

Bra tänkt där, får testa och se om det räcker till. Vi har det k-k-k-kallt på natten :)