torsdag, februari 17, 2011

Jag är så less på folk som strular med tradera.

Då och då, tänker jag att jag ska sälja lite saker. Gamla kläder, och lite av Dinos gamla kläder. Varje gång tänker jag - aldrig igen! Ja. Och sedan glömmer jag det till slut. Så nu är jag där igen. Folk betalar inte. Hör inte av sig. Försöker förhandla om frakt när auktionen är slut. Och när allt är skickat, och klart - då har man fortfarande kvar att oroa sig för om dom ens tyckte om kläderna.


Gah! Aldrig igen.


Idag blir det att träffa föräldragruppen. Muchos trevligt. Och sedan iväg och handla, jag har även lite funderingar angående helgen. Kan inte riktigt bestämma mig, och jag tror jag behöver en spark därbak av er - för att kunna bestämma mig. Jag återkommer!


Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag skickar som regel med Schenker. För då har man fraktnivåerna att gå efter och man har dessutom spårbarhet på grejerna.

Sara sa...

Jag beställde efter färdiga påsar som är frankerade redan, kändes så smidigt. Det och automatiskt vinnarmejl, trodde jag skulle göra susen - men folk verkar fortfarande inte fatta galoppen :)