söndag, oktober 16, 2011

Åh, vilket underbart sätt att avsluta jobbarhelgen på!

Först lite Tabata, eller lite och lite, min gluteus började i smyg formulera en benådings-ansökan att posta till guvernören i Florida. Fast sedan fick den vila lite, i tio minuter - sedan var det 55 minuter spinning. Mina ben anslöt sig till klagosången, och började författa elaka plakat att marschera med. Men innan dom hann komma på några klatschiga klyschor, och stava till dom, var det dags för body combat.

Och då vart rumpan, benen och hela jag glad (även fast jag var det hela tiden). Nu känner jag mig skönt trött, lugn och packad med endorfiner.

Och vilket underbart sätt att avsluta jobbhelgen.

Om nu det här var slutet.

Om inte någon idiot lagt in en måndagkväll efter helgen i sitt schema.

Inga kommentarer: