torsdag, oktober 06, 2011

Vet ni en grej? Gör ni? Va? VA?

(okej, jag kanske tog en liten energidryck innan jag gick på nattskiftet...)

Nu är det bara en endaste singelnatt som står emellan mig, och åtta dagars ledighet. Hur det känns? Jomenvars, känns helt okej. Jag har inte mycket planer för dessa dagar, mer än att jag tänker få Dino att skratta så att han tappar löständerna. Och hälsa på i Renbergs. Supersaturday är det ju på lördag, och på fredag ska jag duscha och klä mig snyggt, och kanske bara kanske måla på mig lite mascara - för då är det Ladies night. Sedan har jag även planer på att bädda ner mig och Dino fram Playhouse Disney, och somna tillsammans - istället för att han ska sova lunch-nappen i sängen, som han gör v.a.r.e.n.d.a dag. Och kanske eller kanske inte handla pizza till middag en dag. En dag tänker jag aldrig ta mig ur pyjamasen, och en annan kväll tänker jag inte ta mig ur kläderna. Sa jag skratta tills Dino kissar på sig? För det ska jag också göra... LEOS! Jag vill på Leos en dag, och kanske gofika istället för middag en annan.

Bara några timmar kvar.

Inga kommentarer: