söndag, oktober 09, 2011

Ja, jag vet att det är dåligt flöde på inläggen just nu... Men jag är lite upptagen med att beta av "ledig-8-dagar-listan".

Hittills har jag hunnit med en del. Fredagen träffade jag först min fina vän för en fika, jätteroligt var det. Sedan slängde jag ihop lite middag, slängde på mig lite middag och en gammal trasa. Sedan bar det av till Ladies Night, med systra min. Väl där hade jag hoppats studera alla äldre damer förvandlas till östrogenstinna monster. Det var jättekul, och jag lämnade Skellefteå Kraft Arena med en varm känsla i kroppen, och det kändes lite som att jag borde uppsöka en präst och bikta mig eller något. Fastän jag gått ur svenska kyrkan, kort sagt: precis som det ska kännas antar jag.

Lördagen var en Supersaturday! En helt fantastisk dag, fylld med träning och inspirerande människor. Jag vann en väska, egentligen en Bodypump-väska, med sedan kom tjejen som vann den assnygga Bodycombat-väskan fram och undrade om jag ville byta. Ungefär där vart jag så glad att jag övervägde att skrikande springa ut från Scandic, men jag bytte istället. Och fick mig en one of a kind väska! Jag tränade för glatta livet, var dock smart och stod över danspasset (vis av erfarenhet!) och var så glad att befinna mig bland 200 likasinnade människor en hel dag! Det där är en känsla jag ska komma ihåg när träningen ifrågasätts, inte av mig, men när jag måste försvara den.

Nu fortsätter vi beta av listan...

//Sent from my iPhone//

Inga kommentarer: