måndag, oktober 03, 2011

Jag gjorde det! Inte med så värst bra resultat, men...

Jag har klippt Dino! Imorse upptäckte att Dinos - något ojämna - hårväxt började likna en hockeyfrilla.

Inte okej.

Fram med saxen och dom ickeexisterande skillsen, och...ja han har ingen hockeyfrilla längre i alla fall. Inte så värst tokigt, för att vara på en sjövild ettåring. Inga klipp i öron, enda personskadan var att jag klippte mig själv i fingret i stridens hetta.

Självklart sparade jag luggen. LUGGEN! Ni, känner alla igen den, made famous by Tintin.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Nej men sara detta kan jag inte acceptera! du skulle ringt mig:) /emelie

Anonym sa...

DÅ har din Dino och jag liknande lugg då, åtminstone då jag är nyss uppstigen ur sängen. rena Tintin är jag då. Hejsvejs i långregnet. Gunnel just söder om Byskeälven och väster om älvsmynningen.