måndag, oktober 10, 2011

Hur det går med listan? Jo tack! Bara fint!

Lika mycket som jag körde all in på träningen i lördags, kör jag all in på att vara ledig nu.

Och vi fortsätter mata av listan.

Idag har vi, busat länge, länge, länge. Jag tror vi kan pricka av att Dino skulle skratta tills dess att han kissade ner sig. Fast det är svårt att avgöra. Sedan har vi tupplurat i nära nog tre timmar. Efter att vi slagit upp våra bruna ögon, drog vi till stan för att bada på Edda. Hela vägen dit lyssnade vi på julmusik, och nu känns det ganska ok att det är dags för snö, vinterdäck och eldning igen. Dino tyckte bäst om Bing Crosby, när han önskade oss en god liten jul - det var i alla fall enda gången han tystnade för att njuta av musiken och utsikten. Sedan badade vi, och på vägen hem köpte vi med oss mat.

Nu ligger Dino, och snart har jag tänkt kika på vad Hollywoodfruarna gör en måndagkväll som denna.

På fredag är det jobb igen, men jag fundilurar allvarligt på att jobbvägra. Eller kanske inte dyka upp, och se om någon märker något.

Inga kommentarer: