tisdag, oktober 11, 2011

Det här är anledningen till varför man i möjligaste mån undviker att Dino får syn på frullen.

I alla fall tills den börjar vara på upphällningen, då brukar jag ropa på honom. Men idag, såg han den direkt. Och han sörplade, smackade och sög - sedan släppte han sugröret. Rapade. Tittade intensivt på min frukostamoothie, och sa "Nej, nej, nej..." samtidigt som han skakade på huvudet.

Vad det betydde vet jag inte. Men jag gissar att det hade något att göra med "Round two..." att göra. För sedan öppnade han munnen på vid gavel igen!

2 kommentarer:

Santa sa...

Heej :) vad dricker du för gott till frukost?? :) är det mättande??

Sara sa...

Jag brukar mixa jordgubbar (vanliga frysta, som jag tinar i micron) yoghurt och lite limejuice, till en frukostsmoothie :) Ibland har jag i någon matsked grädde, och ibland en skopa proteinpulver - då är det verkligen mättande! Men, gott är det i alla fall, som Dino kan intyga :D