måndag, oktober 24, 2011

Äntligen hittade jag lite bilder från världens bästa lördag!




(Bilder från Friskvårdskompaniet.se)

Ser ni mig? Jag står lite till vänster, lite till - och har mina heta shorts på mig. Det är så mycket nu som höjer träningen, igår fick jag en sådan fin tröja av världens bästa (och min favvo) instruktör. Hon hade tänkt göra sig av med den och tänkte att kanske jag ville ha den, men hallå, hon är typ en rockstjärna. Och hon tänkte på mig. Jag blir fortfarande helt till mig, för att hon vet vad jag heter! Jag liksom. Som om det inte var nog, gav hon mig även en omtänksam uppläxning om att inte träna alldeles för länge, och för hårt. Som jag tänker följa...

...nästa gång. Alldeles säkert.

Nu är det ju inte säkert att ni förstår, men det gör inget.

Jag kommer att leva länge på det här!

Inga kommentarer: