lördag, oktober 01, 2011

"Men det är ingen fara" sa jag till alla mina arbetskamrater när jag stolt visade dom bilden. "Det är Cola light!"

Okej.

Lägg ner telefonluren, och sluta upp med att slå numret till socialkontoret (dom har dessutom stängt nu, och ni måste ringa social beredskap, och det vet inte ni hur man gör - men det gör jag. Pilutta er!) I alla fall: korken är på. Och han har inte smakat Cola än, någonsin.

Jag har inget vettigt att skriva om egentligen. Först tänkte jag skriva om dagen, men den var föga upphetsande. Sedan tänkte jag skriva om hur jag försökte panta Dino på Maxi, men det har jag redan skrivit om på Facebook. Så jag tänkte skriva något klokt, men det fanns inget där. Inget klokt i alla fall. Men, tänkte jag, kanske något fyndigt om synen som mötte mig i spegeln fem imorse, och hur jag har vett att uppskatta smink ibland. Men bara tanken på synen ger mig hurvens, och smink löser inte allt!

Så. Jag fortsätter äta godis, och njuta av lördagkvällen ett par minuter till istället.

Äter ni godis? Har ni en bra lördagkväll? Ser ni en film? Va? Va? Va-va-va?

Glatt lördagsmys på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har fortfarande inte tagit en enda godis på drygt 2 år:) men varje PMS är de nära:) hihi puss på dig! //frida (Shooooo.blogg.se)

Sara sa...

Shit! Vad du är duktig! :) jag är djupt imponerad, jag klarar mig nog inte ens en vecka utan godis :D