torsdag, oktober 13, 2011

Inte för att vara dramatisk men, det är ö-ö-över nu!

Åtta dagars ledighet har svischat förbi, och bara lämnat mig med mersmak. Jag vill ha mer lediga dagar med Dino, mer promenader i skogen med Kia. Mer träning, och mer tid på Friskvårds.

Men för att nu summera dagarna, så måste jag säga att jag är rätt så nöjd. Sällan har så mycket ledighet klämts in på så få dagar. Tupplurar, godiskvällar, mumsig mat och bara skoj och skratt. Leos vart aldrig av, men det står ju kvar - istället fick Dino hänga lite med sin kusin Hugo, och jag vart bjuden på köttsoppa.
Vi har heller inte varit till Renbergs, men i tisdags så ringde Renbergs till oss och förhörde sig om det viktigaste (så som "hur är det med Dino?" "när ska ni gifta er?" och "hur går produktionen av nästan barnbarnsbarn?") och sedan var även Renbergs hit igår, och fick klämma lite på gossen. Annars har det mesta hunnits med, och jag längtar redan till nästa ledighet. Tänk om man kunde unna sig det oftare...! Nu ska jag attackera huvudkudden, för imorgon börjar the madness om - Dino ska till dagis och jag ska hinna på Tabata innan kvällsjobb.

Inga kommentarer: