lördag, oktober 22, 2011

Fortfarande måste man uppskatta de små sakerna.

Som helt vanligt vardagsskoj! Det är av mina bästa sidor som Mamma, jag är extremt barnslig och skäms nästan aldrig. Och jag kan verkligen uppskatta vardagsskoj.

Idag är det handling på schemat, av mat, godis och mat igen! Jag kom på en grej angående mat, och förra inlägget om träningen. Vissa tror att jag inte äter tillräckligt mycket! What? Men det är typ den största missuppfattningen som finns! Jag äter mycket mat, och ofta. Jag äter mycket mer nu, än när jag vägde 26 kg mer lustigt nog. Att både träna hårt, och att äta för lite - det går inte. Då kommer kroppen att säga stopp direkt, och man klarar inte nå himla trippelpass på raken.

Jag äter hellre massor med bra mat, och även det jag är sugen på. Usch så himla trist att gå omkring och vara hungrig jämt, och aldrig unna sig något.

Livet är för kort för det.

(Handlingen igår på Konsum, vardagsskoj)

1 kommentar:

Anolyon sa...

Jag håller helt med dig, mat måste man ha..

Dino var urgullig på den där bilden.. Jag har nästan lust att komma och kidnappa honom om han bara sitter i en rullkorg hela tiden.. ;)