tisdag, januari 22, 2013

Dagens app-tips!

Jag älskar IPhone och alla sportappar som finns till. Den jag tänkte tipsa om snubblade jag över, därför att jag har "dagens app" där en betalapp blir gratis varje dag. Jag tror att den kanske kostar sju(?) kronor egentligen - men den är värt det!

Squats eller helt enkelt knäböj som man säger på svenska, den utformar program så att man till slut ska kunna göra ett högt satt mål. Perfekt också, eftersom man arbetar upp en bra puls. Det är inte på tid. MEN du måste göra dom korrekt, du håller nämligen telefonen framför dig. Den räknar ner av sig själv och går du inte nog djupt ner, ja då är det bara att göra om. Från början får man välja nivå, och jag valde nivå 2 av 3. Då skulle jag göra en serie med 20-16-14-15, totalt 65 stycken.

Jag är skittaggad - nu blir det denna före frukost!

Sök på Runtastic Squats på AppStore och du skola finna.


1 kommentar:

Nico sa...

Hej! Måste bara tipsa dig om ett erbjudande; 30% på Nutritions produkter på proteinbutiken.se men jag tror att man behöver aktivera sin rabattkod på facebook... Du kan beställa med oss annars om du vill :) /grannen