lördag, januari 26, 2013

Om att utmana sig själv

Jag hade skrivit ett långt, långt, långt inlägg idag innan jag promenerade iväg för att hämta Dino på dagis. Sedan tourettes-tryckte jag på fel knapp och ALLT försvann!

Det jag mest ville säga var att träningen gick så himla bra idag. Jag fick en insikt om att jag mystränat lite den senaste tiden, kände mig stark på pumpen och ökade. För att vara exakt så ökade jag på bröst och biceps och triceps och axlar. Så nice! Biceps gick så himla bra att när låten var slut, var det sådan pump i dom att det gjorde ont! Det sprängde!

Fortsatte i samma anda på spinningen, där jag intalade mig att det "är inte farligt när det gör ont!" och "du klarar det här!". Vi läser en sådan himla bra bok om mental träning, och det var ju givetvis den som gav mig insikten.

Sedan har vi promenerat till och från dagis, Dino fick köpa en bulle. Jag var inte ens sugen. David kom hem, och vi såg gladiatorerna - han drack cola light, och jag var inte ens sugen. Hur händer detta? Och så fort! Häftigt, är vad det är!

Nu ska jag sova, bjuder på en svettig och skabbig bild. Men under det svettiga så döljer sig en riktigt glad tjej! Gonatt :)




Inga kommentarer: