onsdag, januari 16, 2013

Sicken onsdag!

Jag gillar alltid onsdagar, men på sistonde har det gått lite på tomgång. Passen har känts halvdana - vi har varit halvsjuka (och ibland helsjuka) - jag har till och med MISSAT att boka! Skäms på mig!

Ikväll kom vändningen! Bodycombat klockan 18.00 i Sal 1 på Friskvårdskompaniet. Luften var alldeles varm och fuktig efter Bodypumpen som varit där innan, och bästaste Jossan och Tina skulle teama på passet. Jag tror det kan ha haft något att göra med hur jag stod placerad, vred jag huvudet lite åt vänster såg jag en instruktör och blickade jag åt höger såg jag den andra bakom mig i spegeln. Fantastiskt! Det var som att vara omgiven av energi :)

Nu ligger jag här i soffan, nyduschad med myssockar på. Mitt liv rockar just nu :)


1 kommentar:

Zandra sa...

Vad glad jag blir när jag läser detta! Vet ju hur mycket du älskar det där passet (vet för övrigt hur mycket jag också älskar det där passet...) och fantastiskt när det känns bra! Vad roligt att Jossan även är tillbaka, förstår verkligen hur grymt det måste varit, hon var heller inte särskilt brun va?! ;) NJUT! Det ska jag göra ikväll!