måndag, januari 21, 2013

Måndag - ny vecka

Himla bra helg har vi haft! Mycket mysigt, äta på restaurang, lördagsgodis, söndagspopcorn och väldigt mycket lugn och ro. Kul att veta att man kan ta med Dino ut och äta, i över två timmar var vi där - och sista kvarten började det rycka i småbenen. Han skötte sig bra! Vi har nog att tacka min iPhone, Angry birds och ett mycket gott samarbete. Alla tog tacksamt emot hans färdigdippade pommes ;) Mysigt!

Träningsveckan börjar med vila. Framförallt idag, från början hade jag en plan om att träna imorgon. Jag jobbar natt inatt, och Dino har dagis imorgon. Ny plan är att lyxa till det och ställa väckaren typ en kvart innan han ska hämtas. Jag känner av halsen - igen - och håller tummarna att det inte är en förkylning på gång.

Ett av mina nyårslöften för 2013 är att det ska bli ett FRISKT år, så långt som jag kan påverka!

Mycket vila och mivi-total kan vara lösningen? Vi får se!

(Efter fredagens pass)



Inga kommentarer: