söndag, januari 27, 2013

Ooopselioooops

Om det är något jag börjar kunna så är det träningskläder, och Nike, Röhnisch, Better Bodies i all ära...men mitt favoritlinne kommer från Dcore! Det är svart och fullt med en massa hål, man känner sig nästan naken - men liksom på ett bra sätt, och inte på ett jag-är-på-gymmet-och-har-glömt-ta-på-mig-kläder-sätt. Det fläktar. Sitter lagom tight. Och är bara alldeles, alldeles underbart.

Givetvis kunde jag inte låta bli när jag var in på Athletic store och dom hade samma linne - fast i rosa. Jag tycker inte att det är särskilt fair-play att lägga mitt framför nosen på mig. Men okej, okej. Jag älskar det! Dessutom fick jag ärlighetsrabatt för att jag rättade honom om priset, åt fel håll alltså. Äntligen lönar sig ärlighet, jag visste att den dagen skulle komma! Invigde det med en Bodystep + Bodycombat, och det höll måttet. Nu vill jag använda det i gymmet :)

Träningen är så himla rolig nu - nu finns det inte nog många dagar igen! Undrar hur mycket den ändrade kosten spelar in? Jag känner mig pigg och stark och frisk! Woooohoooo! Så känner jag mig :)






Inga kommentarer: