söndag, januari 06, 2013

Januari-omställningen.

Jag vet inte om Januari är en särskilt rolig tid för träning. Jag var ju tidigare också sådan att jag började träna, och slutade träna. Sällan dock i en särskild månad. Men det här blir tredje året jag får uppleva månaden efter nyår. Det är smockat. Folk överallt, och dessutom måste man vara snabb som attan med att boka.

Vilket jag ju uppenbarligen inte varit.

Nä, tacka vet jag sommaren. 25 grader varmt och gymmet ekar, alldeles tomt på folk. Jag kan väl sträcka mig till att det är en nackdel med vintern, det kan jag.


2 kommentarer:

Viktoria sa...

Var på gymmet idag i hopp om att kunna köra ett styrkepass & sen förbränning i form av intervaller på löpband... varenda konditionsmaskin var upptagen!
En av få nackdelar med vintern!

Sara sa...

Eller hur! Tur att det alltid lättar efter de första veckorna, så snart så :) Men allra bäst är faktiskt sommaren :)