lördag, januari 19, 2013

Fredagsnöjet - as always

Fluff och gladiatorerna. Kvällens fluff vart på vaniljprotein, mixade hallon, kakao och hackade hasselnötter ovanpå. Nam nam nam. En riktigt bra kväll :)

När man lägger sig för att sova på fluffkvällar - är det med en skön känsla i magen. Inte sådär äckelmätt, som man kan känna sig andra kvällar. Utan snarare lätt, som att man skulle säkert ha kunnat äta något mer - men man är inte sugen. Detta berättar jag mest för att vi imorgon ska ut och äta för att fira David, och jag blir hungrig när jag tänker på det. Sugen - inför imorgon. Nä, nu pratar vi om någonting annat.

Jag gick just in till Dino för att säga gonatt, men hittade inte igen honom. Sängen var tom, till slut kikade jag i hans lektunnel - och tänka sig där låg det lilla gullet! Sov så sött :)




Inga kommentarer: