fredag, januari 11, 2013

Fredag (fast måndag för mig)

Go morgon!

Vi försov oss igen. Enda sedan december och jul, så känns det som att vi är en timme efter livet - och försöker hinna ikapp. Men det går sådär. Jag ska snart börja byta om, för att åka upp till Friskvårds - men jag upptäckte just att träningskläderna är otvättade, dålig timing! Får blir att rota igenom tvätthögen :)

Efter gymmet ska jag vidare till nästa gym och möta mitt stackars mobboffer från hälsocoachkursen. Vi ska ju coacha en person denna månad, och det är svåååårt. För jag tycker kost är tråkigt, och jag har svårt att ge råd som inte innefattar träning. Den här kostbiten kan jag bra, när det gäller mig. Men kost tar tid, i alla fall längre tid innan det ger resultat. Stryp intaget för mycket, och du sänker ämnesomsättningen - stryp för lite och ja...ni fattar... Idag blir det i alla fall på hemmiljö!


Inga kommentarer: