onsdag, januari 02, 2013

Ingen pepp ingen onsdagsbodycombat

Under tiden bästa brudarna taggar för att köra Bodycombat 54 med Tina...

...så taggar jag för att laga tacos på en onsdag. Wild and crazy liksom!

Det är en förkylning igen, den bröt ut precis den sekund som kroppen insåg att det var dags för vaknatt. True story. När jag klev in på jobbet 21.15 i fredags var jag frisk - två timmar senare hade jag en ansenlig förkylning. Ett intressant mått på hur mycket mitt immunförsvar är kapabelt till! Men det får bli idag, och på fredag tänker jag träna igen. Det bara är så :)

Dessutom tycker jag att det är lite mysigt att bara vara med min lillkille som under helgen blivit en storkille. Nyss kom han in i köket och meddelade att han skulle sova ett tag, vandrade till soffan och bäddade ned sig. Gulle Dino...



Inga kommentarer: