måndag, januari 28, 2013

Upp till bevis!

Dino är förkyld. Efter att ha tacklat undan vattkoppor och magsjukor har en förkylning fått honom på fall. Men han är vid gott mod, det är han alltid.

Nu är det upp till bevis för mitt immunförsvar, ska det klara av att värja sig mot förkylningen? Spännande. Jag är trots allt lite sugen på att träna idag, jag tror jag ska gå ner i källaren och köra lite mage. Det har länge känts som att jag borde lägga om träningen lite, för att få ännu mer resultat. Träningen just nu är väldigt inrutad (kan man säga utan att överdriva). Men allt är ju så roligt, både kondition och styrka. Alla forskare säger ju att man ska dela upp det, köra en period styrka och en period kondition. Men den som hittar den forskare som säger att man kan blanda allt, och att det ger fantastiska resultat...och sedan levererar honom hem till mig i bästa Ett päron till farsa-anda, med silvertejp och rosett runt...det skulle jag uppskatta.

Ja ja, tillåt mig att presentera teamet som ska hålla mig frisk (och hittills har gjort ett bra jobb):


Inga kommentarer: