fredag, januari 18, 2013

Fredag

En helt vanlig skön dag. Dino fick ha sin ryggsäck till dagis, bara så att vi skulle promenera hem. Det är inte särskilt långt - men med korta ben och efter en lång dag på dagis - ja då är det tungt!

Och det var tur att vi promenixade! Jag lunchtränade som vanligt, Bodypump och spinning. Kul - men passet vart lite solkat av att jag under tricepslåten fick en låsning i ryggen. Igen. Inte så underligt med tanke på att den kommer efter rygglåten OCH att jag körde ett rygg/bröst pass i tisdags. Jag tror mig nämligen veta nog mycket för att tänka att vila inte kommer att hjälpa. Något behöver byggas upp och efter att ha läst på så har jag ett hum om att det beror på att musklerna sväller. Låter logiskt. Men, logiskt eller inte - det gör jädra ont. Vart vila och värme hemma - och sedan promenad till dagis.

Nu känns det faktiskt - peppar peppar - ganska så bra!


Inga kommentarer: