fredag, januari 04, 2013

Studiedag

Äntligen, och det känns bra efter julledigheten. Men det känns ännu bättre att faktiskt ha haft en julledighet! Jag har inte öppnat en bok på flera veckor - och jag tror att det var välbehövligt. Nu känner jag mig taggad igen, taggad på studier och på träning!

Morgonen startade med att Dino fick åka till dagis, och han var taggad på RIKTIGT! Knackade sig själv i huvudet för att vakna, klädde sig själv och matade frukosten till Kia föt att speeda på processen. Vid dagisgrinden så tittade han på mig och sa: "Mamma, hem".

Väl hemma vart det frukost, när fantasin tryter blir det alltid en smoothie. Denna morgon var en sådan morgon. En jordgubbs-mango-hallon-kesella-smoothie senare och jag är redo att ta mig an dagen!


 
Klockan 11 blir det Bodypump på Friskvårds, och sedan även spinning. Sedan är jag redo för fredagsmys!

Inga kommentarer: