torsdag, januari 03, 2013

Har man inget bättre för sig...

...så kan man alltid blogga. Från sängen. Något positivt med denna förkylning, jag längtar efter träningen. Det gjorde jag inte med förra - då orkade jag inte och tyckte inte träningen var kul. Nu tänker jag på träningen hela tiden!

Kom på att jag inte gett min synpunkt på senaste Bodypumpreleasen - nämligen Bodypump 84. Jag gillar den nämligen skarpt, verkligen. Benlåten är ju lika hemsk som alltid, men nytt för den senaste tiden är att jag får mer ont i nacke/axlar än benen. Ska testa att ha någon slags huvtröja på mig på fredag. Jag älskar tricepslåten, det är precis sådana övningar som jag skulle ha gjort själv. Älskar bicepslåten, bara fria vikter - genialt! Men framförallt älskar jag att det även är fria vikter på utfallen, slipper man fumla på med stången just efter bicepslåten. Jag gillar't :) Mest så tycker jag att denna release känns ganska back to basics, något jag verkligen uppskattar :)

Så med det sagt så skulle jag vilja säga Gonatt! Imorgon tror jag förkylningen ska vara bättre, idag har varit en dag med dåliga sinnen. Röda kliande ögon, lock för öronen och varken lukt eller smak. Jag tror på imorgon!

(Jag och Dino på nyårsafton! Tio minuter innan tolvslaget, jag ser tröttare ut än han.)



Inga kommentarer: