onsdag, februari 08, 2012

Bloggen har lite bekymmer.



Men först av allt måste jag bara säga, att ni är fantastiska! Självklart ska jag göra utmaningen också...ett par gånger ni vet. Men, det jag egentligen skulle säga (skryta?) var att jag ikväll gjorde alla dom hemska armhävningarna på tå (på combaten såklart, vars annars)! Det syns inte så bra på videon, men det är kanske tretton stycken på tå - och sedan är det "circular pushups". Man lutar sig först över åt ena armen, gör en halvcirkel i botten och upp på andra sidan. Och dom är hemska. Och sen börjar man om igen. 62 stycken blir det totalt tror jag.

Men ja, åter till utmaningen - ni är underbart duktiga, och till nästa gång ska jag komma på något ännu tuffare för det där är ju för mesigt för er - det kan ju vem som helst fatta! Jag har även en bra motivation till nästa gång, och jag tar tacksamt emot förslag på vad utmaningar kan bestå av. Vid händelse av flera förslag kommer jag att välja den allra vidrigaste och jobbigaste, så där har ni chansen att sätta dit varandra. Mohahaha.

Bloggens tekniska bekymmer består utav att minnet är maxat till...tja...max? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, och känner att det får bli en fråga för morgondagen. Fortsätt kämpa nu!

Inga kommentarer: