måndag, februari 13, 2012

Vissa saker skjuter man inte på!

Idag startar ju armhävningsutmaningen, och än är det inte för sent att hoppa på. Trots en viss svaghet är jag taggad, och jag kan knappt vänta på att kunna göra 100 armhävningar...utan att vila...om några veckor...

Startfältet är litet men naggande gott: Den tuffa bruden i lyxförpackning, Agneta (Du har väl inte missat Agneta att jag kommer till dig och gör dom hundra om några veckor. Tillsammans.) Hon har fött tre barn - och är en force to be reckoned with. Sedan, min fina träningskompis Sarah, som aldrig är sen att haka på en utmaning - det gillar jag med henne. Zandra och två stycken friskvårdsnördar (varav jag är den ena).

Kommentera gärna och berätta hur det gått, och så kör vi måndag, onsdag och fredag i några veckor framöver. Fan vad bra ni är! Och kom ihåg - än är det inte för sent att haka på!


(Bild från i lördags - jag gör mig inte så bra på bild idag...)

3 kommentarer:

enbitavlivet sa...

14 + 18 + 14 + 14 + 25, done! TUNGT! Men det gick :p Tror att jag skulle ha börjat med vecka 4, om jag inte missförstod, men det missade jag helt så jag kör väl på vecka 3 den här veckan! :)

Zandra sa...

Jag körde också på vecka tre, 14+18+14+14+35(!!). Det känns så sjukt kul med denna utmaning! Tänk när vi kan göra 100 st!

Unknown sa...

Med trasig axel kör jag igång idag tisdag. Tyvärr går det inte att göra på fötterna på grund av instabiliteten i axeln, men om 7 veckor hoppas jag fått betydligt bättre stabilitet :-)