söndag, februari 12, 2012

På träningsfronten inget nytt.


Jag åt min mumsiga frukost, började städa undan i Dinos rum - och började må skitdåligt. Febrig och ont i varenda led, kallade in trupperna på Dino - det vill säga David och gick sedan och la mig. Nu har det gått 5 timmar, och jag mår så uschligt att jag inte tar mig upp ur sängen. Damn.

Alla som känner mig vet att det ska vara riktigt illa innan jag avbokar en träning, sist stod jag i hallen med över 39 graders feber. I träningskläder. Halvt yrandes. Och David fick mer eller mindre blockera vägen till dörren.

(Det här är ju på inget sätt bra, eller något jag uppmuntrar - för jag vet ju om alla risker med att träna när man är sjuk. Far jag och är krasslig så tar jag det alltid lugnt - men jag älskar ju träningen så mycket.)

Idag avbokade jag. Man vill ju inte gärna vara den som lägger en pizza på golvet liksom.

Håll uppe andan. Jag är snart tillbaka.

1 kommentar:

Sarah sa...

Nej men, vad tråkigt! Krya på dig!! Kram