fredag, februari 24, 2012

Svar på kommentar!


TACK - till att börja med, för dom snälla orden och så roligt att du gillar bloggen! Som svar på din fråga så började jag med träningen, när kroppen började må bättre av träningen - så ville jag få den att må ännu lite bättre. Jag gjorde små, små ändringar i kosten - och vart intresserad av att läsa mer, och lära mig mer. Många stora ändringar, vart väl som en enda stor i slutändan kan man säga. Jag tror nog att kosttillskotten har hjälpt mig en bit på traven, vitaminerna/mineralerna har kanske inte haft så stor del i kroppen eller musklerna - men dom har gjort mig piggare. Jag kände en skillnad direkt jag började ta dom. Och jag kommer att känna när jag missar dom. Som nu. När jag jobbar natt. Och glömmer dem. Med celsius så vet jag ju att jag orkar mer på passen, att jag kan ge 120%! Utan celsius skulle jag fortfarande vara där, och genomföra passen - och kanske ge 105%... Hoppas det var svar nog (jag måste sluta svara på frågor när jag jobbar natt) och tack igen för din fina kommentar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka kost förändringar är det du gjort?