tisdag, februari 07, 2012

Fy fan vad bra ni är!

Sex stycken tappra antog utmaningen, och bara tanken på att vi tillsammans har sett till att 60 stycken armhävningar blev gjorda idag! Bra jobbat! Snart gör vi om det igen, men då ska jag komma på något annat.

Givetvis höll jag min del av avtalet, jag avrundade självklart uppåt och gjorde 60 armhävningar. Så nu kan vi lägga oss med vetenskapen att vi tillförde 120 armhävningar till världen idag. Jag är så stolt över er som antog utmaningen...

Jag värmde upp med att köra ett combatpass hemma, mitt i natta känns det som. Hittade musiken på youtube, och då skulle jag bara testa om jag kunde koreografin. Och det visade sig att jag kunde det. I hela passet. Nu blir det snabbdusch, och snabbt i säng. Vem vet när Dino vaknar imorgon.

(om jag ser trött ut, är det nog för att jag är det. Fast ändå speedad, efter tre nätter är det LITE svårt att ställa om dygnet. Bara lite.)

Inga kommentarer: