måndag, februari 06, 2012

Dagens utmaning.

Jag tycker vi börjar lite lätt, vad sägs om 10 armhävningar? Passar alla. Gör dom 5 åt gången. Gör dom mot köksbänken. Gör dom på knä. Gör dom på tå. Gör dom på en hand. Gör dom med klapp. Gör dom på knogarna. Gör dom på ett pekfinger.

Välj nu ett sätt. Och gör dom. Under dagen.

Sedan kommer ni tillbaka hit, och trycker "MYSIGT" härnere (för det är så himla mysigt att göra armhävningar) och lika många som tryckt ikväll, så många armhävningar gör jag ikväll innan sängdags. Jag utmanar er, och det blir en utmaning tillbaka. Tillräckligt många, och jag lovar att det kommer att finnas bildbevis för det.

(Och kan ni inte göra armhävningar, så gör ni knäböj - kom ihåg, alla kan göra något.)


Öh. Update. Jag tror att "mysigt-knappen" kanske bråkar lite, mest för att någon klickat roligt. Men sen hade inte någon klickat roligt, och det känns lite långsökt att någon skulle klicka roligt, lämna datorn, tänka efter ett tag att "det där var ju inte så himla roligt" och sedan sätta sig vid datorn för att ta bort klicket. Om ni känner likadant kan ni ju skriva mysigt i kommentarerna. JA. Gör så. Och kom ihåg, 10 armhävningar mot köksbänken det gör man under tiden pastavattnet kokar upp, eller vällingflaskan värms i micron. Med det sagt, så betyder det inte att det INTE är en bedrift. Gör det, och var stolta för att ni gjorde det. KOM IGEN!

1 kommentar:

Unknown sa...

Missade din utmaning! Fram med nästa :-)