tisdag, februari 14, 2012

Det är lugnt och stilla här.

Själen min spritter efter att komma igång med träningen igen, men kroppen min har satt som största mål att ta sig in i duschen.

Nu har jag i alla fall fått i mig en ordentlig middag bestående fläskfilé och ugnsrostade grönsaker. Den första riktiga middagen sedan lördags, annars har det varit en macka, en halv kesella och annat smått och gott på den nivån.

Dinoskrutt sitter ungefär i samma båt, han har inte så bra aptit (typ en dödsdom om man känner min son) och feber. Han är hemma från dagis, och tar hand om sin mor - som är hemma från jobbet, för att ta hand om honom! Vi tar hand om varandra, men vi har det bra!

Don't hold your breath - men snart är träningspeppen tillbaka, för några dagar till i alla fall. Tills dess kan ni ju klura på hur vi ska göra när dom här veckorna har gått, jag är lite i valet och kvalet om man ska blanda in ett träningsinlägg här och där. Eller starta en ny blogg, bara för det. Eller är ni less? (åh nej, det hoppas jag att ni inte är!)

1 kommentar:

enbitavlivet sa...

Klart du ska blanda in träningsinlägg här och där! Och fortsätta med denna bloggen, tycker jag :))