onsdag, februari 01, 2012

Jag har en plan.


Jag vet att vissa av er tycker att det ibland blir lite mycket träning här. Jag vet att jag egentligen tycker att det ALDRIG kan bli för mycket. Jag vet att vissa av er är tvivlare. Jag vet att vissa av er skulle vilja göra en förändring. Jag vet att vissa av er är i början av en förändring, eller att vissa av er fortfarande har den framför er (lyllos er, och det menar jag). Jag vet att vissa hållit på länge, men även då kan man väl behöva en extra pepp ibland?

Så därför tänkte jag låta denna mamma/tränings/dålig-humor-blogg få luta över mot träningen i några veckor. Och kanske ge den där lilla knuffen som behövs ibland, och några av er tvivlare kommer jag förmodligen försöka dra över linjen med våld.



Det kommer bli mer naket än på länge (om det är ett hot eller löfte vet jag inte), kanske något recept och träningstips. Och inspiration tills dess att den kommer ut ur öronen på er. Och kanske, bara kanske hjälper det någon på traven. Så vad säger ni? Nu kör vi va?

Okej?

1 kommentar:

Hanna sa...

Ååååh har väntat på att något sånt här skulle bli upstyrt på bloggen, jag behöver en extra push, lets goooo!!!