måndag, februari 20, 2012

Veckans skryt!

I Kalles träningsblogg så brukar han ha en del som kallas Veckans skryt, där får man skriva in träningsgrejjer man gjort - och han väljer en som vinner Veckans skryt. Jag började fundera vem som skulle vinna den här, det är många som gör så peppande grejjer nu. Kanske Zandra som slog till med 50 armhävningar i utmaningen, på sista ni vet. Kanske Sarah som alltid är på hugget? Kanske hennes syster Elin som har startat helhjärtat och i 180 km/h? Kanske Emma som inte bara började springa, utan även startade utmaningen som om hon inte gjort annat? Kanske Ramona som far ut i snöstorm och springer? Eller mycket väl så kan det bli Anonym som gav sig i kast med Biggest-looser-Jillian-dvdn och fick skakiga ben, men ändå längtar till imorgon - då det är dags igen. Kanske Agneta som kör på armhävningar, hemmatränar zumba och dessutom har införskaffat celsius (JAAAA!). Eller någon av er andra inspirerande, peppande människor.

Jag kan fan inte välja. Jag tycker ni förtjänar en miljon-miljarders klappar på axeln allihopa. Känner ni det? Förstår ni hur bra ni är? Vavavavava? GÖR NI DET?

5 kommentarer:

enbitavlivet sa...

Eller DIN insats Sara!! ^^

Zandra sa...

Jag måste skryta om dig då! Du är riktigt inspirerande!

Elin sa...

Håller med det föregående talarna - Jag måste få skryta om dig, du är fruktansvärt inspirerande! och din blogg ger mig sjuk mycket inspiration! Tusan tack för det.

Unknown sa...

DU! Den som inspirerar andra som du gör förtjänar något lite extra i veckan. Frågan är vad jag ska hitta på?

Sara sa...

Fast jag får så mycket av er, jag har nog aldrig varit så peppad i min träning själv - och det är tack vare er :) Det är så roligt att skriva om något man brinner för - och jag önskar jag kunde ge lika mycket tillbaks! <3