fredag, februari 10, 2012

Okej.

Medan vi väntar på att bloggen ska börja uppföra sig, så att jag kan publicera bilder igen - jag har ju för tusan både dagsformen-bilder och titta-vad-vi-fått-i-paketet-bilder.

Tills dess tänkte jag att vi kunde ta en liten utmaning igen. Plankan? Ni känner till den? (Sarah gör det, så mycket vet jag)

Ner på golvet, armbågarna i golvet - på knä eller tå - och håll det så länge ni bara kan! Lämna sedan en kommentar, ni kan ju bara skriva att ni gjort det. Eller så kan ni även skriva hur länge, hur det kändes och så glada ni vart efteråt! En av er som gör det får ett ex av Pauluns bok "fitness och träning". En himla bra bok. Om jag hade chans att vinna den skulle jag stå tre minuter i plankan!

Skriv bara kommentar, så publicerar jag den vinnande om exakt 24 timmar. Så länge har ni på er! Okej, tiden börjar ticka ner...nu!
Lycka till!

2 kommentarer:

enbitavlivet sa...

Ohhhh men så bra att jag just gjorde min runda med plankor här hemma!! Hihihi ;D Samt blev så oerhört nyfiken på den där armhävningsutmaningen så jag gjorde ett test också, 36 stycken! Märkligt, känns ju som att vi inte gör annat än armhävningar på styrkan efter alla gruppträningar, men då kör man iofs ofta i olika takt, eller som de där hemska i cirkel.. jassi :D

Sara sa...

36! Då startar vi tillsammans på måndag då :) Nu börjar vi ju vara ett par stycken som ska göra 100 armhävningar på 7 veckor! Skoj :)